2009. február 28., szombat

Naám ez az első blogom...úgyhogy nem kiröhögni,szal nem vagyok a helyzet magaslatán.
De gyorsan tanulok,majd belejövök.:)
Miért is kezdtem blog írásba?Igazából azt hiszem magamnak.


Kezdem azzal,hogy nem vagyok meleg.Sőt még csak nem is fantáziálok ilyesmiről.Mindig igyekeztem a környezetben felbukkanó alfa nőstények mélyreható és mindent elsöprő érzéseit magamra vonzani.Állíthatom,hogy az esetek 80%-ban sikerült így vagy úgy de behálóztam,megkaptam őket.:)
Aztán elgondolkoztam.Nekem nem a maga a nő kellett,hanem csak azok a dolgok amiket fontosnak tartottam belőlük.
Egy szép mell,a csípő vonala, a derék kecsessége,csodaszép szemek,puha bőr.Hogyan sminkel,miképp öltözik,milyenre lakozza a körmét,festi a haját...
Ezek.És nem más.
Nekem ezek nagyon fontosak,megfigyeltem és raktároztam...majd persze alkalmaztam őket,magamra.
Szerintem ezzel nem vagyok egyedül.A nőiesség egy megfoghatatlan fogalom.Egy csoda.
A lágy vonalak,a puha tapintás még a hangulatváltozások gyors és kusza összessége is.
Egyszerűen oda vagyok értük...

De valahogy egyik sem volt tökéletes.Mindegyiknek volt valami olyan pici baja,amin én tudtam volna módosítani,átformálni.
Szerintem innét eredtek a bajok.Ha nincs olyan ami tökéletes,akkor alkotni kell egyet,ami majd az lesz...Miből másból,mint magamból:)

Kb itt tartottam,mikor az egyik egyed a fent említettek közül,úgy gondolta,hogy hasznosíttja a bennem rejlő lehetőséget,és megajándékoz egy majd később meg egy utóddal.
Édesek,aranyossak,szeretem imádom őket.Csak meg ne tudják ki is vagyok valójában:)Vagy ki nem?
Aztán teltek múltak az évek,és én mindent megtettem,hogy működjön és boldog legyen a nagy család.Elvégre családapa(is) vagyok vagy mi a szösz.
nem is volt probléma.Siker sikerre halmozva,nagy ház után még nagyobb,szép autók,jó környezet....
Igen ám de közben mi van VELEM?
Mint sok más családban itt is a csillogó külsőség nem igazi mosolyt takart.
Nem akarom részletezni,hogy 10 év együtt töltött idő mivel jár egy párkapcsolatba,de a nagy többség aki kapcsolatban él,szerintem pontosan tudja,míről zagyvállok.
Persze én is megoldottam a szükségleteimet,de megint csak az jött elő:
Nem olyan mint amilyennek lennie kell.
És nem akarok mssal éni,nem akarok máshoz alkalmazkodni.Elegem volt.
Elengedem,szabaduljon el és alkosson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése