2009. február 28., szombat

Kezdet

Sziasztok!

Barby vagyok,azaz még nem...talán majd egyszer,remélem hamarosan.Eldöntöttem,hogy túl a 3.X emen adok magamnak egy uccsó esélyt,hogy végre egy icipicit jól érezzem magam a bőrömben.
Eddig sajna nem sikerült.
Miért is?
Igazából nem tudom.Gondolkodtam sokat a parányi agyammal,mert,hogy ugye még szőke is vagyok-de nem jöttem rá.
Mindig is bujkált bennem egy másik ÉN-azaz Ő.Úgy 14 éves korom óta,hol előjött,érvényesülni akart,hol elnyomkodtam,kisebb nagyobb sikerrel.Aztán vitt az élet.Haverok,buli,üzlet.
Ha egy csöppnyi időm volt,előengedtem,had tombolja ki magát,aztán eltűnt.Jó eséllyel hetekre.
Kellet is mert a felfordulás amit néha okozott-hát nem kevés megbotránkozást keltett kisebb nagyobb ismeretségi körben....ugye azért még sem normális,ha valaki hétfőn fiú,aztán szerdán meg 10 cm es tűsarokban szaladgáll a belvárosban:)

Nem,bukta meg megkövezés nem volt,annyira nem gáz a látvány,de aki ismert személyesen annak bevillant,hogy mintha én ezt már láttam volna,de akkor nem volt seggig érő szőke haja..meg kevésbé affektáltam.
Érdekes,mert minden feszínre bukkanásásnál egy saját stilus is előjött.Más mimika,kézmozdulatok,beszédstílus...gondoltam rá,hogy felkeresek egy dilidokit,de aztán kimaradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése